LOTUS
Ciastka Lotus Biscoff 250g
Chrupiące karmelowo-korzenne ciasteczka Lotus Biscoff w opakowaniu o pojemności 250g idealne do kawy i herbaty.
Przeczytaj dalejCiastka Lotus Biscoff 50 sztuk
Chrupiące karmelowo-korzenne ciasteczka Lotus Biscoff – 50 sztuk w pojedynczych opakowaniach, idealne do kawy i herbaty.
Przeczytaj dalejCiastka Lotus Biscoff 125g
Chrupiące karmelowo-korzenne ciasteczka Lotus Biscoff w opakowaniu o pojemności 125g idealne do kawy i herbaty.
Przeczytaj dalejKrem do smarowania Lotus Biscoff Crunchy 380g
Krem Lotus Biscoff Crunchy 380 g – karmelizowany smak z chrupiącymi kawałkami ciastek. Roślinna receptura, idealny do smarowania i deserów.
Przeczytaj dalejCiastka Lotus Biscoff 8x2
Chrupiące karmelowo-korzenne ciasteczka Lotus Biscoff – 16 sztuk w podwójnych opakowaniach, idealne do kawy i herbaty.
Przeczytaj dalejKrem do smarowania Lotus Biscoff Creamy 400g
Lotus Biscoff Creamy 400 g – krem z herbatników o jedwabistej konsystencji i karmelowym smaku. Roślinny skład, idealny do smarowania i deserów.
Przeczytaj dalejLotus - belgijska marka ciastek z globalnym smakiem międzynarodowej kultury
Założona w 1932 roku w belgijskim Lembeke przez Jan Boone'a seniora, Lotus Bakeries zaczęła swoją historię od speculoos - karmelizowanych ciastek z korzenną nutą i naturalnym składem, którym patronuje symbol czystości: kwiat lotosu. W latach 50. ciasteczka te zaczęto pakować pojedynczo i serwować w kawiarniach, co było początkiem ich kultowej obecności przy filiżance kawy.
W latach 60. Lotus rozpoczął ekspansję zagraniczną, a w 1986 r. marka przyjęła nazwę Biscoff (od słów biscuit i coffee) na potrzeby rynków anglojęzycznych. Dziś Lotus Biscoff to globalny fenomen, ceniony za unikatowy karmelowo-przyprawowy smak, chrupkość i wszechstronność. Produkty marki: ciasteczka, kremy, a nawet lody są dostępne w ponad 70 krajach.
Lotus Bakeries to wciąż firma rodzinna, zarządzana przez kolejno następujące pokolenia Boonów, z silnym akcentem na jakość, tradycję i ekspansję zrównoważoną regionalną obecnością produkcyjną (Belgia, Holandia, Francja, Szwecja, USA, RPA i wkrótce Tajlandia).
Biscoff dzisiaj zyskał status kulinarnego viralu w mediach społecznościowych m.in. jako składnik przepisów na ciasta, kawy i kremy, co sprawiło, że dziś sięga po miejsce w top 5 marek ciastek na świecie.