FAQ - często zadawane pytania

  • Czy muszę mieć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

    Nie musisz zakładać konta, aby zrobić zakupy w naszym sklepie. Jednak rejestracja niesie za sobą same korzyści.
  • Jak założyć konto w sklepie?

    • Kliknij pole "Zaloguj się" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    • Kliknij przycisk "Załóż nowe konto".
    • Wypełnij swoje dane.
    • Kliknij przycisk "Zarejestruj konto".
    • Konto możesz połączyć również z serwisem Facebook lub Google+.
  • Jak zalogować się na swoje konto?

    • Kliknij pole "Zaloguj się" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    • Wpisz swój adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji. Możesz również skorzystać z danych znajdujących się na karcie lojalnościowej, jeżeli otrzymałeś ją wraz z zamówieniem.
    • Kliknij przycisk "Zaloguj się".
  • Nie pamiętam hasła, nie mogę się zalogować, co mam zrobić? 

    Dla Twojego bezpieczeństwa hasła, które podałeś przy rejestracji przechowujemy jedynie w formie zaszyfrowanej. Jeżeli nie pamiętasz hasła:
    • Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
    • Kliknij pole "Nie pamiętam hasła lub loginu" pod formularzem logowania.
    • Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywujący nowe hasło.
    • Możesz również skontaktować się z obsługą sklepu, która nada Ci nowe hasło.
  • Jak usunąć swoje konto?

    Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie, wystarczy, że skontaktujesz się z obsługą naszego sklepu, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl lub dzwoniąc pod numer 17 777 01 30..
  • Czy mogę zmienić dane na swoim koncie? 

    Wszystkie swoje dane możesz zmienić w następujący sposób:
    • Zaloguj się na swoje konto.
    • Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    • W okienku "Dane osobowe" kliknij przycisk "Edycja danych".
  • Jak zarejestrować się przez Facebooka?

    • Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
    • Kliknij przycisk "Facebook" znajdujący się w centrum strony.
  • Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru? 

    • Paczkomaty Inpost - dostawa 24 h odbiór w paczkomacie.
    • Firma kurierska DPD - dostawa w 24 h do domu.
    • Przesyłka kurierska Pocztex - dostawa w 48 h do domu.
    • Przesyłka kurierska Pocztex - dostawa w 48 h z odbiorem w placówce Poczty Polskiej.
  • Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

    Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
  • Jak ustawić adres dostawy inny niż w poprzednim zamówieniu?

    Jeżeli chcesz ustawić adres dostawy inny, niż w poprzednim zamówieniu to:
    • Zaloguj się na naszej stronie i kliknij pole "Twoje konto".
    • W okienku "Dane osobowe" kliknij przycisk "Edycja danych".
    • W miejscu "Adres dostawy" kliknij przycisk "Dodaj nowy adres".
    • Uzupełnij swoje dane.
  • Jak sprawdzić kiedy dotrze do mnie przesyłka? 

    W dniu nadania przesyłki do Ciebie, otrzymujesz od nas maila z numerem przesyłki. W prosty sposób umożliwia Ci to śledzenie jej trasy online.
  • Jak złożyć zamówienie w Konesso.pl

    • Wybierz produkt i dodaj go do koszyka.
    • Jeżeli chcesz kontynuować zakupy, kliknij przycisk "Dodaj kolejne towary".
    • Jeżeli chcesz zakończyć zakupy, kliknij przycisk "Realizuj zamówienie".
    • Sprawdź czy towary w koszyku zgadzają się z Twoim wyborem i kliknij przycisk "Przejdź dalej".
    • Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie, zaloguj się.
    • Jeżeli nie chcesz zakładać konta w naszym sklepie, kliknij przycisk "Zamów bez rejestracji", uzupełnij swoje dane i przejdź dalej.
    • Wybierz preferowany przez Ciebie sposób dostawy oraz płatności.
    • W następnej kolejności możesz wybrać metodę otrzymania dokumentu zakupu oraz przekazać uwagi do zamówienia, bądź dla kuriera.
    • Wszystkie dane zostały wprowadzone, wystarczy je jedynie zatwierdzić.
  • Jak sprawdzić status zamówienia?

    • Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".
    • Możesz również skontaktować się z obsługą klienta, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl lub dzwoniąc pod numer 17 777 01 30.
  • Czy i gdzie mogę edytować złożone już zamówienie?

    Swoje zamówienie możesz edytować wyłącznie, gdy jeszcze nie rozpoczęła się jego realizacja.
    • Wejdź w swój profil.
    • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".
    • W szczegółach zamówienia możesz edytować złożone zamówienie, klikając "Zmień zamówienie" .
    Jeżeli Twoje zamówienie już jest w trakcie realizacji możesz zadzwonić pod numer 17 777 01 30 lub napisać pod adres sklep@konesso.pl. Obsługa klienta z pewnością pomoże Ci w edycji zamówienia
  • Gdzie sprawdzić historię zamówień? 

    • Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
    • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Zrealizowane".
  • Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?

    Jeżeli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane i chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z obsługa klienta. Możesz zrobić to dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@konesso.pl.
  • Jak anulować zamówienie?

    Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, a chcesz je anulować:
    • Wejdź w swój profil.
    • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij w "Bieżące", a następnie przejdź do zamówienia i anuluj je.
    • Możesz też skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o anulowanie zamówienia. Możesz zrobić to, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@konesso.pl.
  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo? 

    • Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30.
    • Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl
  • Czy otrzymam fakturę wraz z zamówieniem?

    Podczas składania zamówienia możesz wybrać w jaki sposób ma być dostarczona faktura. Może znaleźć się w przesyłce z towarem lub zostanie dostarczona elektronicznie.
  • Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

    Głównym powodem, przez który nie możesz dodać towaru do koszyka, może być niedostępność produktu w naszym magazynie.
  • Dlaczego na karcie towaru widnieje informacja Cena na telefon? 

    Niektóre towary wymagają indywidualnej wyceny, dlatego w przypadku takiego towaru najlepiej skontaktować się z obsługą skepu.
  • "Chwilowy brak" jak mogę się dowiedzieć kiedy towar będzie dostępny? 

    Jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat dostępności wybranego produktu, skontaktuj się z obsługą klienta naszego sklepu, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30 lub wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl.
  • Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

    W naszym sklepie masz do wyboru kilka opcji opłacenia zamówienia:
    • Przelew tradycyjny
    • Płatność przy odbiorze
    • PayU
    • Przelewy24
    • PayPal
    • Blik
    • Kredyt kupiecki
    • eRaty Santander
    • Credit Agricole Raty
    • Leasing
  • Po jakim czasie księgowana jest płatność?

    Płatności dokonane przez PayU, Przelewy24 i PayPal księgowane są wciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może to potrwać nawet do 3 dni.
  • Czy jest możliwość zakupu na raty?

    W Konesso na raty możesz kupić wyłącznie sprzęt AGD (ekspres, młynek itp.). W trakcie składania zamówienia, w swoim koszyku wybierz opcję "Kup na raty".
  • Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?  

    Fakturę z odroczonym terminem płatności możemy wystawić wyłącznie dla przedsiębiorstw korzystających z naszych usług.
  • Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?  

    Jeśli dotarł do Ciebie towar niezgodny z zamówieniem, koniecznie skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl. Dział obsługi klienta chętnie udzieli Ci pomocy.
  • Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić? 

    Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka, koniecznie skontaktuj się z obsługą klienta dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl. Dział obsługi klienta z chęcią Ci pomoże.
  • Jak skorzystać z prawa zwrotu? 

    Darmowy zwrot Pocztą Polską możesz wygenerować samodzielnie.
    • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.
    • W kolejnych krokach wybierz zwrot, klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę, w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
    • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
    • Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.
    • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.
  • Ile mam czasu na zwrot towaru kupionego w Konesso.pl

    Zgodnie z obowiązującym prawem towar zakupiony przez internet możesz zwrócić do 14 dni od jego otrzymania. My jednak wydłużyliśmy ten czas aż do 30 dni.
  • Co zrobić by wziąć udział w programie lojalnościowym Konesso.pl

    Udział w programie lojalnościowym bierze każdy klient, który dokona zakupu w sklepie Konesso.pl.
  • Co mi daje karta lojalnościowa?

    • Dzięki niej możesz logować się w sklepie bez podawania loginu i hasła, wystarczy że podczas logowania wpiszesz swój numer karty oraz PIN znajdujący na karcie,
    • Karta lojalnościowa ułatwi Ci składanie zamówień telefonicznych, wystarczy że podasz nam numer karty i towary które chcesz zamówić,
    • Program lojalnościowy, w którym bierzesz udział. Zbierasz punkty za swoje zakupy i możesz je wykorzystać na dowolne towary z naszej oferty. Więcej szczegółów na temat programu lojalnościowego znajdziesz na stronie: https://www.konesso.pl/Program-lojalnosciowy-cinfo-pol-23.html
  • Jak wykorzystać 5% zwrotu z karty lojalnościowej?

    5% zwrotu z karty lojalnościowej to 5% wartości kwoty wydanej na zakupy w naszym sklepie - nie wliczając kategorii ekspresy, młynki oraz kosztów dostawy. Zwrot otrzymujesz w postaci punktów za zrealizowane zamówienie. Możesz je wykorzystać, wymieniając na wybrany produkt z naszej oferty lub dostawę.
  • Jak mogę kupić produkt za punkty?

    Aby dokonać zakupu za punkty należy w pierwszej kolejności się zalogować.

    Jeżeli posiadasz wystarczającą ilość punktów na zakup towaru należy kliknąć przycisk "Kup za punkty" znajdujący się na liście i karcie towaru. Informację o posiadanych punktach w programie lojalnościowym możesz znaleźć na koncie użytkownika.
  • Czy mogę wymienić punkty na produkt i dopłacić jeśli mi ich brakuje?

    Zakupu za punkty możesz dokonać tylko, jeśli posiadasz ich wystarczającą ilość. Nie ma możliwości odliczenia części wartości towaru za punkty.
  • Jak mogę zapłacić punktami za wysyłkę?

    Przy wyborze formy płatności znajduje się cena w zł i cena w punktach. Jeżeli chcesz opłacić przesyłkę punktami, wystarczy zaznaczyć checkbox z ilością punktów, a system automatycznie odejmie je z Twojego konta.
  • Kiedy otrzymam punkty za zamówienie?

    Punkty za zamówienie przyznawane są po wysłaniu i opłaceniu zamówienia. W przypadku przedpłaty są to 24h od wysyłki zamówienia, natomiast w przypadku pobrania po otrzymaniu pieniędzy od firm przewozowych.
  • Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?

    Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go wykorzystać zgodnie z regułami jego działania. Podczas składania zamówienia w koszyku znajduje się pole "Wprowadź kod rabatowy". W tym miejscu należy wpisać swój kod i zatwierdzić, a wartość Twojego zamówienia automatycznie zostanie obniżona.
  • Dlaczego kod rabatowy nie działa? 

    Jeżeli po wpisaniu Twój kod rabatowy nie działa, to znaczy, że:
    • Mógł zostać wpisany błędnie.
    • Skończył się termin jego ważności.
  • Jak odebrać towar gratisowy? 

    W trakcie trwania niektórych promocji możesz otrzymać od nas towar gratisowy. Gdy towar gratisowy jest jeden, zostaje automatycznie przypisany do Twojego zamówienia. Gdy towarów jest więcej, wtedy możesz samodzielnie wybrać, który z nich chcesz otrzymać. Wszystkie towary gratisowe wyświetlą się w trakcie składania zamówienia, po przejściu do koszyka.
  • Gdzie mieści się siedziba firmy? 

    • Magazyn Konesso swoją siedzibę ma pod adresem:
      ul. Świerkowa 9B, 37-464 Stalowa Wola
    • Możesz również odwiedzić naszą kawiarnię:
      al. Jana Pawła II 18D, 37-450 Stalowa Wola
  • W jakich godzinach można się z nami skontaktować? 

    W dni robocze, w godzinach 8:00-16:00 możesz się z nami skontaktować telefonicznie oraz na czacie. Wiadomości e-mail możesz wysyłać o dowolnej porze dnia i nocy.
  • Czy towary dostępne w Konesso.pl można kupić offline? 

    Większość towarów, które mamy dostępne na naszej stronie, możesz kupić w naszym sklepie stacjonarnym. Mieści się on w kawiarni Konessocafe w Stalowej Woli.
  • Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej o Konesso.pl 

    Wszystkie informacje o sklepie Konesso możesz na bieżąco śledzić, odwiedzając nasz oficjalny fanpage na facebooku oraz konto na instagramie. Warto również zajrzeć na stronę O firmie.

Niestety nie znaleziono odpowiedzi, skontaktuj się z nami.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel