FAQ - często zadawane pytania

  • Zamówienia
  • Płatności
  • Dostawa
  • Zwroty
    reklamacje
  • Program
    lojalnościowy
  • Promocje
  • Pozostałe

Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru? 

  • Paczkomaty Inpost - dostawa 24 h odbiór w paczkomacie.
  • Firma kurierska DPD - dostawa w 24 h do domu.
  • Przesyłka kurierska Pocztex - dostawa w 48 h do domu.
  • Przesyłka kurierska Pocztex - dostawa w 48 h z odbiorem w placówce Poczty Polskiej.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

Jak ustawić adres dostawy inny niż w poprzednim zamówieniu?

Jeżeli chcesz ustawić adres dostawy inny, niż w poprzednim zamówieniu to:
  • Zaloguj się na naszej stronie i kliknij pole "Twoje konto".
  • W okienku "Dane osobowe" kliknij przycisk "Edycja danych".
  • W miejscu "Adres dostawy" kliknij przycisk "Dodaj nowy adres".
  • Uzupełnij swoje dane.

Jak sprawdzić kiedy dotrze do mnie przesyłka?

W dniu nadania przesyłki do Ciebie, otrzymujesz od nas maila z numerem przesyłki. W prosty sposób umożliwia Ci to śledzenie jej trasy online.

Jak złożyć zamówienie w Konesso.pl

  • Wybierz produkt i dodaj go do koszyka.
  • Jeżeli chcesz kontynuować zakupy, kliknij przycisk "Dodaj kolejne towary".
  • Jeżeli chcesz zakończyć zakupy, kliknij przycisk "Realizuj zamówienie".
  • Sprawdź czy towary w koszyku zgadzają się z Twoim wyborem i kliknij przycisk "Przejdź dalej".
  • Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie, zaloguj się.
  • Jeżeli nie chcesz zakładać konta w naszym sklepie, kliknij przycisk "Zamów bez rejestracji", uzupełnij swoje dane i przejdź dalej.
  • Wybierz preferowany przez Ciebie sposób dostawy oraz płatności.
  • W następnej kolejności możesz wybrać metodę otrzymania dokumentu zakupu oraz przekazać uwagi do zamówienia, bądź dla kuriera.
  • Wszystkie dane zostały wprowadzone, wystarczy je jedynie zatwierdzić.

Jak sprawdzić status zamówienia?

  • Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
  • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".
  • Możesz również skontaktować się z obsługą klienta, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl lub dzwoniąc pod numer 17 777 01 30.

Czy i gdzie mogę edytować złożone już zamówienie?

Swoje zamówienie możesz edytować wyłącznie, gdy jeszcze nie rozpoczęła się jego realizacja.
  • Wejdź w swój profil.
  • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".
  • W szczegółach zamówienia możesz edytować złożone zamówienie, klikając "Zmień zamówienie" .
Jeżeli Twoje zamówienie już jest w trakcie realizacji możesz zadzwonić pod numer 17 777 01 30 lub napisać pod adres sklep@konesso.pl. Obsługa klienta z pewnością pomoże Ci w edycji zamówienia

Gdzie sprawdzić historię zamówień? 

  • Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
  • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Zrealizowane".

Czy mogę połączyć dwa zamówienia w jedno?

Jeżeli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane i chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z obsługa klienta. Możesz zrobić to dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@konesso.pl.

Jak anulować zamówienie?

Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, a chcesz je anulować:
  • Wejdź w swój profil.
  • W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij w "Bieżące", a następnie przejdź do zamówienia i anuluj je.
  • Możesz też skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o anulowanie zamówienia. Możesz zrobić to, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@konesso.pl.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo? 

  • Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30.
  • Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl

Czy otrzymam fakturę wraz z zamówieniem?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać w jaki sposób ma być dostarczona faktura. Może znaleźć się w przesyłce z towarem lub zostanie dostarczona elektronicznie.

Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Głównym powodem, przez który nie możesz dodać towaru do koszyka, może być niedostępność produktu w naszym magazynie.

Dlaczego na karcie towaru widnieje informacja Cena na telefon? 

Niektóre towary wymagają indywidualnej wyceny, dlatego w przypadku takiego towaru najlepiej skontaktować się z obsługą skepu.

"Chwilowy brak" jak mogę się dowiedzieć kiedy towar będzie dostępny? 

Jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat dostępności wybranego produktu, skontaktuj się z obsługą klienta naszego sklepu, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30 lub wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl.

Jak mogę zapłacić za złożone zamówienie?

W naszym sklepie masz do wyboru kilka opcji opłacenia zamówienia:
  • Przelew tradycyjny
  • Płatność przy odbiorze
  • PayLane
  • Przelewy24
  • Blik
  • Kredyt kupiecki
  • eRaty Santander
  • Credit Agricole Raty
  • Leasing

Po jakim czasie księgowana jest płatność?

Płatności dokonane przez PayU, Przelewy24 i PayPal księgowane są wciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może to potrwać nawet do 3 dni.

Czy jest możliwość zakupu na raty?

W Konesso na raty możesz kupić wyłącznie sprzęt AGD (ekspres, młynek itp.). W trakcie składania zamówienia, w swoim koszyku wybierz opcję "Kup na raty".

Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?  

Fakturę z odroczonym terminem płatności możemy wystawić wyłącznie dla przedsiębiorstw korzystających z naszych usług.

Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?  

Jeśli dotarł do Ciebie towar niezgodny z zamówieniem, koniecznie skontaktuj się z nami, dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl. Dział obsługi klienta chętnie udzieli Ci pomocy.

Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić? 

Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka, koniecznie skontaktuj się z obsługą klienta dzwoniąc pod numer 17 777 01 30, bądź wysyłając wiadomość na adres sklep@konesso.pl. Dział obsługi klienta z chęcią Ci pomoże.

Czy mogę zrezygnować z zakupu dokonanego w sklepie internetowym?

Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w Regulaminie sklepu.

Gdzie przekazać zwracany produkt?

BsCaffe Grzegorz Bieńko
ul. Świerkowa 9B
37-464 Stalowa Wola

Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru?

Możesz odesłać produkt w dowolny sposób, ponosząc koszty przesyłki zwrotnej. Możesz także skorzystać z darmowego zwrotu Paczkomatami Inpost - szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce “DARMOWE ZWROTY PACZKOMATEM INPOST”.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Zwrotu płatności dokonamy do 14 dni od przekazania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się z wykonaniem zwrotu do momentu otrzymania produktu lub czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Co zrobić by wziąć udział w programie lojalnościowym Konesso.pl

Udział w programie lojalnościowym bierze każdy klient, który dokona zakupu w sklepie Konesso.pl.

Co mi daje karta lojalnościowa?

  • Dzięki niej możesz logować się w sklepie bez podawania loginu i hasła, wystarczy że podczas logowania wpiszesz swój numer karty oraz PIN znajdujący na karcie,
  • Karta lojalnościowa ułatwi Ci składanie zamówień telefonicznych, wystarczy że podasz nam numer karty i towary które chcesz zamówić,
  • Program lojalnościowy, w którym bierzesz udział. Zbierasz punkty za swoje zakupy i możesz je wykorzystać na dowolne towary z naszej oferty. Więcej szczegółów na temat programu lojalnościowego znajdziesz na stronie: https://www.konesso.pl/Program-lojalnosciowy-cinfo-pol-23.html

Jak wykorzystać 5% zwrotu z karty lojalnościowej?

5% zwrotu z karty lojalnościowej to 5% wartości kwoty wydanej na zakupy w naszym sklepie - nie wliczając kategorii ekspresy, młynki oraz kosztów dostawy. Zwrot otrzymujesz w postaci punktów za zrealizowane zamówienie. Możesz je wykorzystać, wymieniając na wybrany produkt z naszej oferty lub dostawę.

Jak mogę kupić produkt za punkty?

Aby dokonać zakupu za punkty należy w pierwszej kolejności się zalogować.

Jeżeli posiadasz wystarczającą ilość punktów na zakup towaru należy kliknąć przycisk "Kup za punkty" znajdujący się na liście i karcie towaru. Informację o posiadanych punktach w programie lojalnościowym możesz znaleźć na koncie użytkownika.

Czy mogę wymienić punkty na produkt i dopłacić jeśli mi ich brakuje?

Zakupu za punkty możesz dokonać tylko, jeśli posiadasz ich wystarczającą ilość. Nie ma możliwości odliczenia części wartości towaru za punkty.

Jak mogę zapłacić punktami za wysyłkę?

Przy wyborze formy płatności znajduje się cena w zł i cena w punktach. Jeżeli chcesz opłacić przesyłkę punktami, wystarczy zaznaczyć checkbox z ilością punktów, a system automatycznie odejmie je z Twojego konta.

Kiedy otrzymam punkty za zamówienie?

Punkty za zamówienie przyznawane są po wysłaniu i opłaceniu zamówienia. W przypadku przedpłaty są to 24h od wysyłki zamówienia, natomiast w przypadku pobrania po otrzymaniu pieniędzy od firm przewozowych.

Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?

Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go wykorzystać zgodnie z regułami jego działania. Podczas składania zamówienia w koszyku znajduje się pole "Wprowadź kod rabatowy". W tym miejscu należy wpisać swój kod i zatwierdzić, a wartość Twojego zamówienia automatycznie zostanie obniżona.

Dlaczego kod rabatowy nie działa? 

Jeżeli po wpisaniu Twój kod rabatowy nie działa, to znaczy, że:
  • Mógł zostać wpisany błędnie.
  • Skończył się termin jego ważności.

Jak odebrać towar gratisowy? 

W trakcie trwania niektórych promocji możesz otrzymać od nas towar gratisowy. Gdy towar gratisowy jest jeden, zostaje automatycznie przypisany do Twojego zamówienia. Gdy towarów jest więcej, wtedy możesz samodzielnie wybrać, który z nich chcesz otrzymać. Wszystkie towary gratisowe wyświetlą się w trakcie składania zamówienia, po przejściu do koszyka.

Gdzie mieści się siedziba firmy? 

  • Magazyn Konesso swoją siedzibę ma pod adresem:
    ul. Świerkowa 9B, 37-464 Stalowa Wola
  • Możesz również odwiedzić naszą kawiarnię:
    al. Jana Pawła II 18D, 37-450 Stalowa Wola

W jakich godzinach można się z nami skontaktować? 

W dni robocze, w godzinach 8:00-16:00 możesz się z nami skontaktować telefonicznie oraz na czacie. Wiadomości e-mail możesz wysyłać o dowolnej porze dnia i nocy.

Czy towary dostępne w Konesso.pl można kupić offline? 

Większość towarów, które mamy dostępne na naszej stronie, możesz kupić w naszym sklepie stacjonarnym. Mieści się on w kawiarni Konessocafe w Stalowej Woli.

Gdzie mogę dowiedzieć się czegoś więcej o Konesso.pl 

Wszystkie informacje o sklepie Konesso możesz na bieżąco śledzić, odwiedzając nasz oficjalny fanpage na facebooku oraz konto na instagramie. Warto również zajrzeć na stronę O firmie.
pixel