Przedłużona Gwarancja EasyProtect®

EasyProtect® to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla większości sprzętu elektronicznego, komputerowego, sprzętu ogólnego użytku domowego. Ochrona jest udzielana w zakresie tożsamym z gwarancją producenta sprzętu.

 

 

 

 

Najczęściej zadawane pytania


Czy EasyProtect® to ubezpieczenie?

NIE, przedłużona Gwarancja EasyProtect® to nie ubezpieczenie, a ochrona serwisowa realizowana na warunkach tożsamych z podstawową gwarancją Twojego sprzętu.

Czy kupując sprzęt na firmę, mogę dodatkowo nabyć produkt przedłużonej Gwarancji EasyProtect®?

Oczywiście, że TAK, przedłużona Gwarancja EasyProtect® nie posiada w tym zakresie żadnych ograniczeń, a ponadto Gwarancja EasyProtect® objęta jest 23% stawką podatku VAT.


Ile posiadam czasu aby nabyć przedłużoną Gwarancję EasyProtect®?

Każdy kto nabył sprzęt nie dalej niż 90 dni wstecz, może objąć ochroną serwisową swój sprzęt.

W jaki sposób można zgłosić awarię sprzętu?

Awarię sprzętu można zgłosić za pośrednictwem intuicyjnego formularza znajdującego się na stronie http://easyprotect.pl/zglos-awarie lub poprzez infolinię pod numerem 801 009 419 (dla połączeń z numerów stacjonarnych) lub 881 009 019 (dla połączeń z numerów komórkowych)

W przypadku wystąpienia awarii, jak długo trwa realizacja/naprawa sprzętu?

Czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu ze strony Biura Obsługi Klienta to jedynie 24 godziny (tylko dni pracujące) sama naprawa sprzętu natomiast do 14 dni roboczych.

Czy gwarancja EasyProtect® działa na zasadzie door to door?

W przypadku sprzętów pozwalających na swobodną ich wysyłkę, zgłaszany sprzęt zostaje odebrany w ustalonym terminie przez kuriera, natomiast w przypadku sprzętów wielkogabarytowych naprawy wykonywane są w trybie on site (u klienta).
Podziel się swoim komentarzem z innymi

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel